Przejdź do głównej treści

Podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z bankowości internetowej

  1. Nie wolno ujawniać hasła potrzebnego do logowania, hasło nie wygasa i Bank nigdy nie prosi o jego podanie;
  2. Podczas logowania nigdy nie jest wymagane podanie hasła jednorazowego. Podczas logowania wpisuje się wyłącznie identyfikator użytkownika i ustalone przez siebie hasło;
  3. Podczas sprawdzania stanu konta i przeglądania historii Bank nigdy nie prosi o podanie haseł jednorazowych, danych kart płatniczych, numerów PIN. Jednorazowe hasła używane są tylko do podpisu zleceń, zmiany danych osobowych;
  4. W Internecie krążą maile, w których znajdują się odsyłacze do fałszywych stron bankowości internetowej i prośby o zalogowanie się na takich stronach w celu np. potwierdzenia danych osobowych. Nigdy nie odpowiadaj na taką korespondencję ani nie loguj się do systemu bankowości internetowej za pomocą odsyłacza przesłanego w mailu;
  5. Nie wolno odchodzić od komputera podczas zalogowania do systemu, a po zakończeniu pracy należy wylogować się i zamknąć przeglądarkę;
  6. Proszę pamiętać o tym, że używając legalnego oprogramowania, oprogramowania antywirusowego i antyspyware można w znaczącym stopniu poprawić bezpieczeństwo korzystania z bankowości internetowej.

Jeżeli zauważysz, Drogi Kliencie, jakiekolwiek nieprawidłowości – niezwłocznie skontaktuj się z Bankiem

Poziom bezpieczeństwa komunikacji pomiędzy witryną internetową, a jej Klientem zależy od poziomu bezpieczeństwa każdego z elementów uczestniczących w tej komunikacji. Zabezpieczenia po stronie Banku spełniają wysokie standardy i są cyklicznie testowane i audytowane. Dlatego działania cyberprzestępców ukierunkowane są na zabezpieczenia po stronie Klienta.

W celu zachowania bezpieczeństwa środków zdeponowanych na rachunku bankowym staraj się odpowiednio zabezpieczyć komputer oraz stosuj podstawowe zasady bezpieczeństwa. Śledź na bieżąco informacje zamieszczone na stronie Banku dotyczące nowych zagrożeń w bankowości internetowej.Aktualne ostrzeżenia, komunikaty i poradniki dla Klientów banków publikuje również Związek Banków Polskich na stronie internetowej https://zbp.pl

 

Instrukcja Użytkownika- Klient Korporacyjny

Instrukcja Użytkownika- Klient Indywidualny

Bank Spółdzielczy w Samsonowie
Samsonów 32
26-050 Zagnańsk
Tel. 41 300 34 03
Tel./fax 41 300 31 21

Godziny otwarcia

Poniedziałek – Piątek 8:00 – 14:00

 Bank Spółdzielczy w Samsonowie Filia Nr 2
 ul. Spacerowa 8
 26-050 Zagnańsk
 Tel. 41 300 15 51

Godziny Otwarcia:

Poniedziałek – Piątek 8:00 – 15:00

  Email: centrala-bs.samsonow@bankbps.pl
  www.bssamsonow.pl
  NIP: 657 038 77 95
  REGON: 000497704
  KRS: 0000212668
  SWIFT: POLUPLPR